I WASHED MY CAR FOR THE FIRST TIME IN MY LIFE! 🥱

48 000 Показвания 936 хил.

Hi Bitches!
In this video, I show you how to wash a car in Los Angeles. Although I experience this soapy adventure for the first time in my life, an amazing result came out! I enjoyed it a lot while washing my car. I hope you enjoy while watching it too or whatever 🤪


INSTAGRAM: kerimcandurmaz
TWİTTER: kerimcandurmaz
SNAPCHAT: kerimcandurmaz

Contact: info@kerimcandurmaz.com

Коментари

  1. Melek Medine
    Melek Medine
    преди 3 дни

    hareketlere bak ya kadınlardan cilveli vala

  2. Vavelya HABER
    Vavelya HABER
    преди 5 дни

    DERDİNİ S…………

  3. Aylin Simsek
    Aylin Simsek
    преди 12 дни

    Allahım, hayatımda bir gün Kerim can kadar özgüvenli ve aynı anda o kadar sıcak ve naif olmak istiyorum 🙏😋

  4. Shebnem Baghirova
    Shebnem Baghirova
    преди 14 дни

    Ya olaysin sen ✌️👍😂

  5. blablablaa Bla
    blablablaa Bla
    преди 14 дни

    O arabayı yıkarken içim gitti amk her yere sürdü elini arabamı bi kere fırçayla yıkamam çizilir birde tınrağıyla çıkarmaya çalşıtı burada benim arabam gibi hissettim ve fenalık geçirdim ay ay aman

  6. seyma's diary
    seyma's diary
    преди 19 дни

    16:09 ooopss 😂

  7. Aysel İsmayilova
    Aysel İsmayilova
    преди 29 дни

    eşcinselmi ?

    1. Korresie - Brawl Stars
      Korresie - Brawl Stars
      преди 25 дни

      O ne?

  8. Baris Apak
    Baris Apak
    преди месец

    Arabaya acidim wallahi

  9. sare ylmz
    sare ylmz
    преди месец

    Dansın olayyyyy......Gülmekten bayıldım resmen.. Yüzüne kurutmayı tutman, kesin ben de yapardım 🤭 Süpürge makinasını yapmısliğım var hahaha

  10. Sebnem Hesenova
    Sebnem Hesenova
    преди месец

    SEN olaysın biliyorsun değil mi 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤣

  11. Ramazan
    Ramazan
    преди месец

    10:10 eridiimmmmmm

  12. Zeynep
    Zeynep
    преди месец

    " AŞKIM BIZDE ARABA BÖYLE YIKANIR" KERIM BEĞEN LÜTFEN BGvideo TURKIYEYI GÜZELLEŞTİREN TEK ŞEYSİN

  13. Sedefalitiko
    Sedefalitiko
    преди месец

    Of bi araba yıkama videosuna bu kadar üflemem ya 😅

  14. Safayat Askerova
    Safayat Askerova
    преди месец

    Süper

  15. Tuğba Özçelik
    Tuğba Özçelik
    преди месец

    Kerimcan: ama çok zor bişi tam erkek işi... Ksxlkwkdekdkdkdkkd

  16. #AYT65NET
    #AYT65NET
    преди месец

    Utanç kaynağı...

  17. Pınar Taş
    Pınar Taş
    преди месец

    Tam stickers yapmalık fotoğraflar var çıldırıyorum AQTFXJŞŞJFSARH

  18. Hilal Paket
    Hilal Paket
    преди месец

    En iyi ben kendine klip çekiyim diyor. Ve klibin alası çekilir..

  19. Emirhan Çapa
    Emirhan Çapa
    преди месец

    Abi allah korusun az daha ekrek gibi oluyormussun

  20. Kutsal
    Kutsal
    преди месец

    10:53 ayyyyyyyyyyyyyy klipten sahneeeee

  21. Kutsal
    Kutsal
    преди месец

    Tam erkek işi djsjjsjss

  22. boş
    boş
    преди месец

    Arabayla beraber yıkanan koca yürekli kerimcan 😅

  23. Isimsiz Tek gercek
    Isimsiz Tek gercek
    преди месец

    Akıyor bu akşam akıyor

  24. Ayşe Arı
    Ayşe Arı
    преди месец

    Öal

  25. Ege Tıkıç
    Ege Tıkıç
    преди месец

    top topi top toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop

    1. Umutcan Çöllü
      Umutcan Çöllü
      преди месец

      Harbi top ya

  26. YASİN ERZEN
    YASİN ERZEN
    преди месец

    Toppppp Sen=⚽⚽⚽⚽

  27. Şeker Portakalı
    Şeker Portakalı
    преди месец

    Gerçekten ibretlik insanlarsiniz

  28. Mervee
    Mervee
    преди месец

    Herşeye a aa diyo 😂😂

  29. Mehmet Kütükçü
    Mehmet Kütükçü
    преди месец

    5000 LİKE LİKE LİKE

  30. Gürkan Güler
    Gürkan Güler
    преди месец

    şu gözlüğü ben taksam çok kötü durur cana yakışmış

  31. MEHMET HAYRİ DALDAL
    MEHMET HAYRİ DALDAL
    преди 2 месеца

    Bu adam karı gibi konuşuyo biraz adam ol kerimcan

  32. ENES KOÇ
    ENES KOÇ
    преди 2 месеца

    Maçoyum.

  33. webixiri ixiri
    webixiri ixiri
    преди 2 месеца

    "Her hafta araba yıkamaya geliyorum" Her hafta klip çekimi izleyeceğiz :)))

  34. Dila✞︎
    Dila✞︎
    преди 2 месеца

    Hâlâ izliyorum kaçıncı izleyisim bilmiyorum ama o dudağının burnuna çarpması gülmekten işiyom OWHAOQAHQOBWKQGSKQVSKQBSKQBSKWBSKQBSKQHSAKANAKJSAIHSIAHAUSGSUAGAIAGWKWVSIS

  35. Sophia Astor
    Sophia Astor
    преди 2 месеца

    Bu dünya kafirin Cenneti

  36. Cynar Yagsimuradowa
    Cynar Yagsimuradowa
    преди 2 месеца

    Turkmenistandan selamlar bayyldym

  37. Aleyna
    Aleyna
    преди 2 месеца

    🤮

  38. Efkarlı Abi
    Efkarlı Abi
    преди 2 месеца

    ama saçını hiç beğenmedim eskisi gibi yaptır lütfen

  39. Kerem Berk Kiymaz
    Kerem Berk Kiymaz
    преди 2 месеца

    bu videoyu izleyenlerin sülalesine hükmediyim

  40. BANGTAN Kızı
    BANGTAN Kızı
    преди 2 месеца

    Ayol arabayı yaladı ya shxbxhhdhcjdnc

  41. Levent Yusuf Akgul
    Levent Yusuf Akgul
    преди 2 месеца

    Arabamı Yıkarken Ben.. Olayyğ

  42. NATIONEX
    NATIONEX
    преди 2 месеца

    Biz çok yaptık hep böyle yıkıyoz işim çıktımı ancak öyle kendisi yakattırıyom

  43. JUSTWATCH
    JUSTWATCH
    преди 2 месеца

    👍

  44. Ayxan Hacibalayev
    Ayxan Hacibalayev
    преди 2 месеца

    Araba araba olani böyle aci çekmemişdi 😂.Seni seviyorum Kerimcan ❤

  45. Brfn Syhn
    Brfn Syhn
    преди 2 месеца

    Bu mala hala aninen olqnlqrmi var

  46. Gizem Umulu
    Gizem Umulu
    преди 2 месеца

    Olayyyy 😍😍😘😘🙋‍♀️😁

  47. XXHASAN
    XXHASAN
    преди 2 месеца

    HAZIRIZ AYOL

  48. Araba İyidir
    Araba İyidir
    преди 2 месеца

    16:08

  49. Araba İyidir
    Araba İyidir
    преди 2 месеца

    10:20 14:30

  50. Araba İyidir
    Araba İyidir
    преди 2 месеца

    10:28 meraklı sallamaya

  51. Araba İyidir
    Araba İyidir
    преди 2 месеца

    Kız mı erkek mi bu 🤔

    1. Hüseyin Said Balı
      Hüseyin Said Balı
      преди 2 месеца

      erkek.

  52. Berat Kerem
    Berat Kerem
    преди 2 месеца

    Kızmı erkek mi bu adam

  53. MEZARCI Tv
    MEZARCI Tv
    преди 2 месеца

    Mal

  54. angelslikeu
    angelslikeu
    преди 3 месеца

    hanslfısjkdlds çok eğlendim ya teşekkürler yine bu güzel video içinnnn aşko 💖

  55. Sinan Kaplan
    Sinan Kaplan
    преди 3 месеца

    Kaldırdı 😂

  56. Canosh 01
    Canosh 01
    преди 3 месеца

    Ya ben burda yarilarak gülüyorum kameramanin citi cikmiyi

  57. Canosh 01
    Canosh 01
    преди 3 месеца

    Cok guzel cidklf

  58. Zeynep
    Zeynep
    преди 3 месеца

    Burda peşimde 'den spoiler varrr " as you can see "

  59. Sahin Ceritli
    Sahin Ceritli
    преди 3 месеца

    iyi sabunluyosun :D

  60. Ceruş
    Ceruş
    преди 3 месеца

    Bebeğimmmmm seni seviyorummmm gerçekten duş alacak halim yoktu enerjin bana geçti resmennnn

  61. Fatih-edit
    Fatih-edit
    преди 3 месеца

    10:10 saniyeye bakın Kerimcan anan seni erkek değil Karı doğurmuş

  62. Hot Wheels 2003
    Hot Wheels 2003
    преди 3 месеца

    Kalp at lütfeeen😂

  63. Kerem Kılıç
    Kerem Kılıç
    преди 3 месеца

    Sanki Brazzers izledim Kerimcan Müthişsin sen öldüm gülmekten 10.35 ve 16.09 çok iyi 😂😂😂🤪

  64. VideoMideo
    VideoMideo
    преди 3 месеца

    inşallah bu adam çocukların kitlesel halde eşcinsel olmasına sebep olmaz

  65. deniz koçer
    deniz koçer
    преди 3 месеца

    ne güldümmm ama

  66. Eda Bolat Edits #ciğerimizyanıyor
    Eda Bolat Edits #ciğerimizyanıyor
    преди 3 месеца

    kızsın dimi

  67. Mehmet Emin Yetişir
    Mehmet Emin Yetişir
    преди 3 месеца

    Keşke peşimde klibini çekerkende araba yıkama sahnesini ekleseydin aşkom gerçek anlamda seni anlatıyor buu

  68. Efe Birgelir
    Efe Birgelir
    преди 3 месеца

    14:34 sadece basın ve izleyin

  69. ÖZLEM ROJİN
    ÖZLEM ROJİN
    преди 3 месеца

    izlerken çok eğlendim ama ağzımdaki kola klavyeye ve üzerime döküldü şuan heryer yapış yapış ama bende 2 ay sonra temizlemeye karar verdim . Günümü güzelleştirdiğin için THANK YOU SO MUCH

  70. 이순신
    이순신
    преди 3 месеца

    O twerk atılmazsa olmaz ayolğ

  71. kadir yüksel
    kadir yüksel
    преди 3 месеца

    sizle LA da bir gün geçirmek istiyorum :)

  72. kadir yüksel
    kadir yüksel
    преди 3 месеца

    10:10 allah belanı

  73. kadir yüksel
    kadir yüksel
    преди 3 месеца

    arabayı çizecen dur allahın cezağsı sacdvbajbdv

  74. kadir yüksel
    kadir yüksel
    преди 3 месеца

    bizim istasyonlarda da fırça falan olsa bir bok yok

  75. kadir yüksel
    kadir yüksel
    преди 3 месеца

    ayy inanamıyorum yavaşş , peşete getir aschdschdvs

  76. kadir yüksel
    kadir yüksel
    преди 3 месеца

    kombinde kalite akıyor

  77. kadir yüksel
    kadir yüksel
    преди 3 месеца

    abi bu tiple de araba yıkaman , dj performans biliyosun

  78. kadir yüksel
    kadir yüksel
    преди 3 месеца

    gözlüğün coolluğu abi o nedir ya aq kafayı yedim

  79. Bedi Aslanyurek
    Bedi Aslanyurek
    преди 3 месеца

    Ya süper bir şey

  80. Caveman
    Caveman
    преди 3 месеца

    Erkek adam böyle araba yıkar adam gibi adam Kerimcan ayolllllll

  81. Zey
    Zey
    преди 3 месеца

    çok şımarık

  82. Rayzen
    Rayzen
    преди 3 месеца

    Seni izleyince içime neşe gidiyo valla

  83. all inclusive
    all inclusive
    преди 3 месеца

    haniğğğ

  84. Sude Sağlam
    Sude Sağlam
    преди 3 месеца

    Çok zor iş tam erkek işi derken şaka yaptı demi nolur şaka yaptı deyin

  85. Rushen Sofi
    Rushen Sofi
    преди 3 месеца

    🤣🤣🤣

  86. Başak Kiraz
    Başak Kiraz
    преди 3 месеца

    Yiiiaaaaaaa bayiliyorum sanaaaaaa♥️

  87. Tunahan Sen
    Tunahan Sen
    преди 3 месеца

    Hayatımda ilk defa arabamı yıkamadım

  88. ahmet duzgıder
    ahmet duzgıder
    преди 3 месеца

    Araba yıkamaya yeni bir boyut ve imaj kattığın için seni tebrik ediyorum bebeğim :))

  89. ilke'nin günlüğü
    ilke'nin günlüğü
    преди 3 месеца

    türk harkı

  90. BTS_ T-ARMY
    BTS_ T-ARMY
    преди 3 месеца

    Giriş sesi hiç değişmiyo

  91. onur Korkmaz
    onur Korkmaz
    преди 3 месеца

    Benim arabamın motoru gidik bir senedir yatıyor. Kerim IBAN veriyom lan benim arabayı yürüt..

  92. Buğra Yıldırım
    Buğra Yıldırım
    преди 3 месеца

    bak sen kız mısın erkek misin bana doğruyu şöyle

    1. melody linda
      melody linda
      преди 3 месеца

      Hormonlarında dişi genler daha fazla o yüzden gey yani eşcinsel, ne erkek ne kadın

    2. AKSİYON STARS
      AKSİYON STARS
      преди 3 месеца

      Erkek

  93. Hiç Kimseyim
    Hiç Kimseyim
    преди 3 месеца

    oralarda oto yıkamacı açsam tutar mı

  94. sude
    sude
    преди 3 месеца

    17:16 şarkısının spoilerı🥺🥺

  95. fatma aliaslan
    fatma aliaslan
    преди 3 месеца

    Bu kerimcan abi çok komik

  96. Nizamettin Emre
    Nizamettin Emre
    преди 3 месеца

    Bikinili kızlarla araba yıkama

  97. RZR
    RZR
    преди 3 месеца

    Adamda kız ruhu var

  98. Meltem Şen
    Meltem Şen
    преди 3 месеца

    10:04 bunu bekliyordum dhdjdndnd

  99. Yusuf Yalçın
    Yusuf Yalçın
    преди 3 месеца

    Abi sende erkeksin senin işin tam😀

  100. Ayla ozldemir
    Ayla ozldemir
    преди 3 месеца

    Bir insana herseymi buladar yakışır